אנו במדיטקטיק עומדים מאחורי איכות תיקי הגב לרפואת חירום ושטח שלנו ולכן אנו מספקים אחריות מלאה למשך שנה מיום הרכישה (בכפוף לתנאי האחריות המצורפים ובהצגת חשבונית).
האחריות ניתנת אך ורק לתיקי הגב לרפואת חירום ושטח שנרכשו ישירות ממדיטקטיק או באמצעות אחד המשווקים המורשים.
במידה ויש פגם בתיק, ניתן לשלוח אותו לתיקון במתפרה שלנו. אנו מתחייבים להעניק אחריות מלאה על התיקים בכפוף לתנאי האחריות.
האחריות אינה כוללת בלאי טבעי, נזקים שנגרמו משימוש לקוי, שימוש ותחזוקה לא נכונים, תאונה, השחתה בזדון או פגעי טבע.
לתיאום מסירה של התיק יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:
בשיחת טלפון או הודעה למספר 050-671-0539
בפנייה במייל contact@meditactic.co.il
הערה חשובה – יש לשלוח את התיק נקי וללא חפצים אישיים.
לאחר התיקון וברגע שהתיק יהיה מוכן ניידע אותך על כך.
אנו מתחייבים לדאוג לתיקון של כל פגם בתיק הנובע מפגם בחומרי הגלם או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר. במידה והפגם במוצר אינו ניתן לתיקון ותחת תקופת האחריות תוצע החלפת המוצר או זיכוי כספי.
תנאי האחריות:
- החלקים הבאים יכללו באחריות: רוכסנים, תפרים, אבזמים, צמדנים (ולקרו).
האחריות לא תחול במקרים הבאים:
- הפגם נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר, נזק בכוונה תחילה, שימוש בכוח.
- הפגם נגרם כתוצאה מרחיצת המוצר במכונת כביסה, העמסת יתר או ניסיון לתיקון עצמי
- הפגם נגרם כתוצאה מניסיון לשנות את עיצוב המוצר
- הפגם נגרם כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה, שימוש ללא הרשאה, שוד או מעילה, סופה או מזג אוויר סוער
- האחריות אינה כוללת קרעים ברשת התיק
- האחריות אינה מכסה ואינה כוללת את תכולת התיק או נזק משני הנגרם כתוצאה מפגיעה בתכולה זו
- האחריות אינה כוללת חוסר שביעות רצון של הצרכן בכל הנוגע למידות המוצר, משקלו, צבעו או סגנונו
חובת הקונה/מקבל:
במידה והפגם הינו בגדר האחריות הקונה/מקבל מחוייב לפעול כדלהלן:
- להפסיק להשתמש בתיק
- לנקות את המוצר (ניקוי ידני בלבד) לפני שליחתו לתיקון
- לרוקן את המוצר מפריטים אישיים – שימו לב אין אחריות לפריטים שנשארו במוצר
יש למלא את כל התנאים הנ”ל.
שירות:
המוצר יתוקן ללא חיוב על פי תנאי האחריות ובתוך 21 ימי עסקים מקבלת התיק לידינו.
במידה ולא ניתן לתקן את המוצר בגדר האחריות, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להחליף את המוצר במוצר חדש
לאחר סיום תהליך התיקון ניצור קשר עם הלקוח לתיאום מסירה/ משלוח.